مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ


مرحله چهارم: نرم‌افزار نویسی و بسط
هم اکنون نوبت نرم‌افزار نویسی و بسط وبسایت شماست. در‌این طراحی سایت فرصت طراح تارنما برای تبدیل طرحهای اول تارنما به یک تارنما حقیقی دست بکار می‌شود. که در بالا دیزاین مهم وبسایت و آن‌گاه تنظیم یک قالب برای صفحه ها فرعی اعمال می‌گردد. عواملی مانند منوها، اسلایدشوها، آلبوم محصول ها، سبد خرید و ... تمامی درین مرحله ساخت میگردند. شما می‌توانید با رابطه با طراح وب سایت خویش از پروسه کامل شدن پروژه درایت یابید.

گزینش سیستم مدیر محتوا:

طراحی وب با php
برخی طراحان و برنامه نویس ها اینترنت دارنده سیستم مدیر محتوای منحصر بوده که با گویش های مرسوم نرم افزار نویسی مانند پی اچ پی (php) درج شده اند، نرم افزار نویس وبسایت شما ممکن میباشد این سیستم های منحصر به فرد جهت اعمال پروژه شما به کار گیری کند.

ساخت وب سایت با وردپرس
برخی طراحان نیز ترجیح می‌دهند تا برای ایفا پروژه ساخت سایت شما از سیستم های مدیر محتوای جهانی و مجانی مانند وردپرس و جوملا به کار گیری نمایند. این قابل انعطاف افزارها دارنده تجهیزات فراوانی بوده که آزمون خویش را در‌این سالها پی داده اند.

 

مرحله پنجم: آزمایش و تحویل وبسایت
در‌این مرحله طراح تارنما، ورژن آزمایشی وبسایت را در آدرسی منتشر می نماید. شما با آزمایش تارنما و تجهیزات درخواستی می‌توانید کلیه قسمتها را گزینه تست قرار دهید. بعداز پذیرش آخری، طراح وبسایت شما برای آپلود فایلها در مسیر مهم وبسایت مبادرت می کند. در شرایطی که شما تا قبل از این هاستینگ خریداری نمده اید، بایستی داده ها هاستینگ خویش را برای دسترسی به رئیس فایلها و دیتابیس در چنگ طراح بگذارید.برخی از فعالان طراحی وب، سرویس ها تصویب هاستینگ و دامین نیز ارائه می‌دهند.

بقیه جزئیات پایانی مشمول میتواند دربرگیرنده فراگیری پنل رئیس هاستینگ و رئیس تارنما باشد و همینطور بکارگیری سرویس ها seo جهت دریافت سکو در موتورهای کاوش متناسب با لغت ها کلیدی شما.

مرحله ششم: محافظت و بروز رسانی
پباده سازی و فعال‌ساز‌ی اصولی وبسایت شما فقط برای توفیق وب سایت شما کفاف نمیدهد. شما به آپ تو دیت مداوم مطالب و تولید ها خویش نیاز دارید. شما با پباده سازی یک تارنما داینامیک که دارنده پنل رئیس میباشد، میتوانید وبسایت خویش را مدیر فرمایید. با تعیین یک سیستم مدیر محتوای مطلوب به وسیله طراح وبسایت، شما میتوانید با علم فنی ذیل نیز به رئیس تارنما خویش بپردازید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 117 تاريخ : چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت: 13:15


این روز‌ها اشخاص جامعه پیش از هرگونه خرید، سرویس ها و محصول‌های طراحی سایت موردنیاز خویش را در وب کاوش می‌نمایند. از این جهت بستر وب زمان قابل قبولی برای ارائه سرویس ها یا این که فروش محصول ها ساخت می‌نماید. بستری که با هزینه‌ی نسبتاً معدود می‌قدرت در آن یک مغازه یا این که محل کار کاری مجازی داشت.

چرا داشتن اینترنت‌وبسایت ضروری میباشد؟

در قبلی تعداد اشخاص مقداری با خرید‌های اینترنتی آشنا بوده و به آن متکی بودن می‌کردند. ولی امروزه تمدن خرید‌های اینترنتی در کشور‌ایران توسعه یافته و اشخاص متعددی می باشند که خرید‌های آنلاین را به تردد باطن شهر ترجیح می دهند.

همینطور تعدادی سالی میباشد که اکثر اوقات کمپانی یا این که شروع آپ‌ها، طراحی وب سایت را جزو ضروری‌ترین اقدامات برای معرفی کمپانی و سرویس ها خویش میدانند. به همین ادله اکثری از آنان مبادرت به تشکیل یک گروه برای پباده سازی و پشتیبانی وبسایت می‌نمایند.

با اعتنا به مفاد فوق می‌اقتدار اذعان کرد هرچه به سمت آینده پیش می رویم، تمایلات اشخاص به فعال سازی کسب‌وکارهای اینترنتی ارتقاء می یابد. براین اساس بازار عمل طراحان تارنما نیز به به عبارتی نسبت توسعه و گسترش مییابد. این فرآیند رو به بالا تنها در کشور‌ایران چشم نمی شود و در سرتاسر دنیا روبه ارتقا میباشد.

البته پرسش اینجاست: آیا در شرایطی‌که اینجانب هم مهارت‌های مایحتاج را کسب کنم میتوانم وارد بازار عمل ساخت وب سایت نحس؟
حقیقت این میباشد که واحد سنجش مهارت‌ها و معیار علم شماست که اشتغال شما‌را تضمین می‌نماید. هرچه به شغل پباده سازی مسلط‌‌ خیس باشید کمپانی‌های بیشتری متمایل به جذب شما می باشند.

البته استخدام صرفا شیوه شاغل‌شدن دراین باره وجود ندارد. شما می توانید به طور فریلنسر یا این که آزادکاری هم آغاز به شغل فرمائید. به طور آزاد و سوای تعلق به کمپانی‌ها پروژه بگیرید و در خانه آن را اعمال دهید.
این طریق شغل منجر می گردد کل حقوق و دستمزد، سهم شما خواهد شد ولی بایستی رنج فرایند جلب پشت گرمی مشتری و بازاریابی هم برعهده بگیرید! در مقاله‌ها آینده بیشتر به مورد فریلنسری می پردازیم.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 134 تاريخ : شنبه 23 بهمن 1400 ساعت: 14:09


نگاهی به پباده سازی سازگار تطبیقی و واکنشر گرا (Adaptive VS Responsive)
تفاوت عمده میان پباده سازی ریسپانسیو و سازگار چه می‌باشد؟ و آیا میتوانید طراحی سایت با تعیین مدل طراحی وب سایت مطلوب برای وب سایت خویش ، تجربه کاربری خویش را بهبود ببخشید؟ در‌این پست ، ما هر دو این سوالهای و بقیه موردها را نظارت خوا هیم کرد. همگی گیر بودن و تنوع دستگاه های موبایل ، طراحان وبسایت و نرم افزار ها را به سمت ساخت‌و‌ساز دسته ای از اندازه شیت سوق داده میباشد. از یک مانیتور رومیزی وسیع تا یک کاغذ کوچک ساعت هوشمند ، از یک‌سری نحوه می‌توانیم به داده ها دسترسی پیدا کنیم.

این قادر است بحران برانگیز باشد. چه طور یقین نتایج می‌کنید که وبسایت شما در هر دستگاه مقیاس بندی می‌گردد؟ هر دو پباده سازی انطباقی و ریسپانسیو، میتوانند این معضل را برطرف نمایند ، ولی اگرچه ممکن میباشد مشابه به هم باشند ، هرکدام مزایا و معایبی دارا هستند. کدام طراحی وب سایت مورد قابل قبولی برای شماست؟ کدام یک به شایسته ترین وجه نیازهای شما‌را برآورده می نماید؟ و آیا یکی‌از خوب از دیگری میباشد؟

 

تعریف‌و‌تمجید پباده سازی ریسپانسیو
در معمولی ترین تعریف‌و‌تمجید ، پباده سازی ریسپانسیو تنها از یک طرح برای یک برگه اینترنت به کار گیری می نماید و "واکنشگرا" تهیه و تنظیم میشود تا با شیت مخاطب ، چه دسکتاپ ، لپ تاپ ، تبلت یا این که گوشی ، متناسب خیس باشد.
از نگاه فنی ، تارنما های پاسخگو از سوال های رسانه ای برای مقصود قرار دادن نقاط ناکامی که تصاویر را مقیاس بندی می نمایند ، متن را بسته بندی و طرح را تهیه و تنظیم می نمایند ، بدین ترتیب وبسایت قادر است متناسب با هر اندازه شیت و با HTML و CSS یا این که HTML5 و CSS3 قابل انجام باشد.
با داشتن یک تارنما ریسپانسیو ، صرفا به یک تارنما احتیاج خواهید داشت. کلیه چیز می بایست یک پارچه جواب دهد و با دستگاه یا این که مرورگر هر مخاطب و هر نوع پباده سازی ، محتوا و رابط کاربری سازگار خواهد شد.

تمجید پباده سازی سازگار و تطبیقی
از دید عوام ، پباده سازی سازگار طرحهای اثبات تفاوتی را ساخت و ساز می نماید که با اندازه های خاص شیت تطبیق مییابد. به صورت خلاصه ، شما یک سری ورژن از یک کاغذ اینترنت را متناسب با دستگاه های فردی دارید ، در مقایسه با یک شیت اثبات که به حیث در تمامی دستگاه ها یکسان میباشد.
در یک تعریف‌و‌تمجید فنی خیس , وب سایت هایی که با پباده سازی تطبیقی پباده سازی گردیده اند دربرگیرنده اوامر عکس العمل گرای پباده سازی می‌باشند , البته معمولا کد های جاوا اسکریپت برای پیشرفت تغییرات کد های HTML قرار می‌دهند تا در دستگاهای دیگر امکان ایفا داشته باشند . این مراحل تحت عنوان پیشرفت تدریجی شناخته می‌گردد .
تطبیقی ​​به‌این مضمون‌ وجود ندارد که شما به دو وب سایت غیروابسته نیاز دارید. همچنان به شما قابلیت می‌دهد آحاد مطالب خویش را در یک جای واحد مراقبت فرمایید و محتوای یکسانی را با مجموع بازدیدکنندگان وب سایت به اشتراک بگذارید. وبسایت های سازگار از الگویی مطلوب برای هر دستگاه به کار گیری می نمایند.

چه‌طور پباده سازی ریسپانسیو (عکس العمل گرا) و سازگار با یکدیگر مقایسه میگردند ؟
برای اشخاص فاقد تجربه ساخت سایت ، تفاوت در بین پباده سازی پاسخگو و انطباقی بسیار دقیق میباشد ، و به احتمال زیاد قابل تشخیص نیست. برای سهل وآسان خیس شدن هضم مقایسه ها ، بیایید اجزای اساسی آن ها را محاسبه کنیم.

دکورا سیون

با پباده سازی ریسپانسیو ، پنجره مرورگر بازدید کننده وب سایت به صحت جاری ساختن میشود.

مجال لود

هیچ کس یک تارنما نماید را دوست ندارد. در صورتی‌که سایتی در پهنا 2 ثانیه یا این که کمتر بارگیری نشود برای مخاطب صبر رمز بر و ناگوار میباشد. پباده سازی های انطباقی معمولاً سریعتر از طرح های ریسپانسیو بارگیری می گردند چون صرفا کد های ضروری و خاص هر دستگاه را منتقل می نمایند. از جمله ، درصورتی که یک سایت سازگار را روی برگه اکران با باکیفیت ببینید ، تصاویر مبنی بر شیت نمایشی که استفاده کننده آخری از آن به کار گیری می نماید ، سریعتر بارگیری می گردند.

دشواری

عموم برهان می نمایند که ایجاد کرد طرح های سازگار دشوارتر میباشد چون شما برای دستگاه های گوناگون به طرح های مختلفی نیاز خواهید داشت. در حالی که پباده سازی های ریسپانسیو صرفا به یک طرح منفرد نیاز دارا‌هستند که برخی معتقدند اجرای آن شل خیس میباشد. ولی ، در حالی که پباده سازی های ریسپانسیو تنها یک طرح در تمامی دستگاه ها دارا‌هستند ، آنان به عملکرد و فرصت بیشتری نیاز دارا هستند. پباده سازی ریسپانسیو دربرگیرنده اعتنا بیشتر به CSS و وبسایت شما برای اعتقادوباور از سعی بی نقص آن در همگی اندازه ورقه میباشد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 14:00


عبارتی که در بالای همین شیت در نصیب نشانی می بینید url ورقه می باشد. اهمیت urlها بسیار طراحی سایت زیاد میباشد و از روش متفاوت لینک و پیوند میگردند. طریق تایپ کردن urlها گفت و گو به طور کاملً تخصصی هست و در بهینه سازی وبسایت تأثیر می گذارد.

 

منو (Menu)
 منوها از گونه های مختلفی ساخته شده‌اند و در برگیرنده لینک و پیوند‌های داخلی می باشند. منو اساسا یک راهنمای بهتر برای گشت‌وگذار استفاده کننده در وبسایت می باشد.

اشکال منوها عبارت‌اند از:

نوار منوی افقی
منوهای عمودی
منوی کشویی بالابه‌زیر
منوهای Fly-out
منو مو جود در فوتر
 

ساید توشه (sidebar)
نوارهای کناری که معمولاً در جهت چپ و راست وب سایت‌ها قرار می گیرد و مشتمل بر جدیدترین مطالب، کاوش، مجال، تبلیغات، برچسب‌ها و بخش اعظمی از موردها اصلی دیگر می گردد.

در ساخت وب سایت وردپرس، ساید توشه را به راحتی می‌قدرت در وب سایت قرار اعطا کرد و کد نویسی غامض‌ای نیاز ندارد.

 

واژه و کلمه کلیدی (Keyword)
حتماً درصد بسیار بالایی از کاربرانی که بدین نوشته‌ی‌علمی رسیده‌اند با جستجوی واژه کلیدی” اصطلاحات ساخت وب سایت “در موتور کاوش بوده میباشد.

توصیه ما:  چرا سازش وبسایت با تلفن همراه اهمیت متعددی داراست؟
کلمه و واژه کلید از مهمترین مواقعی میباشد که در ساخت وب سایت به آن دقت می شود. متخصصان بهینه سازی رقابت اساسی‌شان مدام بروی لغات کلیدی بوده میباشد.

 

کامنت (Comment)
مراد از کامنت در ساخت سایت است، نصیب‌های متعددی از کدهای نوشته در Html به وسیله مرورگرها نادیده گرفته میگردد. اساسا کامنت علامت دهنده این قضیه می باشند که هر بخش از کدهای درج شده چه عملکردی را ایفا می دهند.

کامنت در کد نویسی نقش تذکر را برای طراح اجرا می‌نماید.

 

تب (Tab)
تب در مرورگر، به عبارتی صفحه های زیادی میباشد که به امداد لینک و پیوند‌ها گشوده گردیده‌اند. در مرورگرهای دسکتاپی این آیتم در بالای نصیب نشانی وبسایت معین میباشد.

احتمالا همین الان اکثری از شما که در اکنون مطالعه این نوشته‌ی علمی هستید تب‌های متعددی را در مرورگر خویش برای مطالعه بازکرده‌اید مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...

ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 183 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 14:20


درصورتی که آغاز به اجرا توسعه و گسترش اینترنت نموده اید مطمئنا شگفت زده  طراحی سایت خواهید شد که ملاحظه کنید چه ابزارهایی را می بایست به کار گیری فرمائید. با وجود آنکه تعداد ابزارهای این مسئله بسیار زیاد می باشند البته می بایست بیان کنم که شما فقط نیاز دارید تا از یک‌سری آنها به کار گیری نمایید. 

تفاوت ندارد بسط اینترنت در چه مسئله ای باشد، چه پباده سازی، چه توسعه و گسترش، بازاریابی و … . شما می بایست تلاش نمایید که مدام ابزارهای مطلوب را داشته باشید.

 

ابزارهای این نوشته‌ی علمی به شش نصیب تقسیم گردیده اند که در پایین می‌توانید مجموعه بندی ها را ملاحظه کنید:

طرح ریزی وب سایت -طرح نخستین-
طراحی سایت
اینترنت هاستینگ
کدنویسی اینترنت
آزمایش سایت
بازاریابی اینترنتی
طرح ریزی سایت -طرح اول

طرح ریزی کردن و تاءمل کردن در خصوص پروژه بعدی‌تان قسمت بسیار مهمی از سایت میباشد که بایستی ابتدا هر پروژه به اندیشه آن باشید. با گذاشتن یه خرده فرصت برای اعمال اینگونه کاری متوجه خواهید شد که‌این فعالیت به چه ترازو فرصت شما‌را در طی ایفا پروژه ذخیره می نماید.

برگه و اتوماتیک

 

دراین باره هیچ چیز راحت خیس و سریع خیس از صفحه و اتوماتیک وجود ندارد. شما به سادگی میتوانید ایده های‌تان را بنویسید، طرح های فرضی را رسم نمایید و نقشه فرضی‌تان را اخلاق و رفتار فرمایید. اجرا اینگونه کارهایی منبع بسیار سریعی برای جهت یابی می‌دهد.

Bubbl.us

 

این مورد یک نرم افزار آنلاین برای تصویب کردن فکرهای ناگهانی و بکری میباشد که به سرتان می زند. با استعمال از این نرم افزار به آسانی میتوانید طرح های خیالی را ترسیم کرده و آن را با سایر افراد به اشتراک بگذارید.

Wireframe Sketcher

 

این ابزار یک ابزار بسیار مطلوب و بی آلایش میباشد که به شما اذن میدهد تا ایده های‌تان را لایه بندی نمائید و در کنار هم قرار دهید. در‌این ابزار می‌توانید از المان های خطی، دکمه‌ها، آیکون ها و مورد ها دیگری که یاری می نمایند تا مثال اول بهتری بسازید، استعمال فرمایید.

Pencil Project

 

این گزینه یک نرم افزار متن گشوده دوستداشتنی میباشد که به شما در ساختن مثال ها و طرح بندی های اول یاری می نماید. میتوانید این ابزار را روی پلتفرم های دوستداشتنی دانلود کرده و نصب کنید. درین نرم‌افزار یک سری انواع مهیا نیز وجود دارااست که با به کارگیری از آن‌ها می‌توانید مثال‌ها را خوب ترسیم نمائید.

ابزارهای طراحی سایت

ساخت وب سایت قسمت بصری یا این که دیداری وب سایت میباشد و نباید آن را بی آلایش و مدل گرفت. ساخت وب سایت او‌لین زمان شما برای به چنگ آوردن و جلب کردن دقت مشتری میباشد، پس می بایست آن را به نحو احسن اعمال دهید. کاری را اجرا دهید که مشتری حقیقتا آن را دوست داشته باشد.

Adobe Suite

 

نرم افزار های بسیار زیاد دیگری وجود دارا هستند که می اقتدار با به کار گیری از آن‌ها خودتان را از دست مخارج بسیار زیاد نرم افزار های ادوبی خلاص نمایید. با این وجود بسیار اصلی میباشد که بدانیم استعمال از تولید ها ادوبی حقیقتا کاربردی میباشند و برای توسعه و گسترش دهندگان به معیار بالایی اثر گذار می‌باشند.

فی مابین ابزارهای ادوبی برای ساخت وب سایت، مطمئنا به فوتوشاپ و دریم ویور نیاز دارید، البته همانگونه که گفته شد ابزارهای جایگزین بسیار دیگری نیز وجود داراست که میتوانید از آنان به کارگیری فرمائید. فوتوشاپ امکان بسیار بالایی را به شما برای تصحیح کردن یک تارنما در شرایط تصویری می‌دهد، آنگاه میتوانید طرح آیتم نظرتان را به طرحی مانند دریم ویور برده و آغاز به کدنویسی فرمایید.

Gimp

 

در‌حالتی که از کسانی می باشید که به هر استدلال از تولید ها ادوبی استعمال نمی‌کنید، GIMP میتواند جایگزین خیر و خوبی برای کالا فوتوشاپ باشد. این نرم افزار مشابه به فوتوشاپ فعالیت می نماید و خصوصیت های تا حدی شبیه را نیز ارائه می‌دهد. خصوصیت هایی مانند تاریخچه، لایه بندی و رسم گونه های.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت: 13:52


سیستم های مدیر محتوا اسکریپت هایی برروی گویش های نرم‌افزار نویسی گوناگون طراحی سایت می‌باشند که از پیش درج شده اند و شما برای استعمال از این تیم از ابزارهای ساخت وب سایت فقط نیاز به دامین و هاست با پشتیبانی لهجه متبوع دارید.

قبل از آن که بخواهیم در امر قابلیت و امکان های سی ام اس ها گوناگون بپردازیم نیاز میباشد تا بعضا از دارای اسم و رسم ترین سیستم های رئیس محتوا را معرفی کنیم. و بعد از آن به‌این زمینه خوا هیم پرداخت که هرمورد از سی ام اس های ساخت سایت چه امکان هایی دارا‌هستند.

سیستم مدیر محتوای وردپرس
سیستم رئیس محتوای جوملا
سیستم رئیس محتوای اوپن کارت
    وردپرس
وردپرس را میتوان یکی‌از او‌لین ابزارهای ساخت وب سایت با لهجه پی اچ پی در قسمت بک اند و MySQL در قسمت دیتابیس بود. در بالا وردپرس صرفا امکان تولید یک سیستم وبلاگی داشت البته امروزه با افزونه های بخش اعظمی که برای این سیستم معرفی شد‌ه‌است ، این ابزار برای ایجاد کرد طیف وسیعی از سایت ها مطلوب گردیده‌است. این افزونه از گویش فارسی پشتیبانی می نماید.

از جمله می شود به افزونه ووکامرس اشاره کرد که میتوانند برای شما یک تارنما فروشگاهی با امکان های فراوان تولید کند و یا این که افزونه BBpress که میتواند برای شما یک انجمن با همه تجهیزات ما یحتاج را آماده کند. همینطور افزونه المنتور این سیستم یکی توانا ترین سیستم های درگ اند دراپ در ساخت وب سایت ها می‌باشد.

در صورتیکه یک وب سایت با تجهیزات بی آلایش و معین می خواهید و وب سایت شما از عدم وضوح های خاصی برخوردار وجود ندارد ما وردپرس را توصیه می‌دهیم.وردپرس منحصر به فرد سایتهای فروشگاهی ، آگهی ، ساخت‌و‌ساز محتوا و معرفی سرویس ها میباشد.

جاری ساختن پروژه وردپرس برای کاربرانی که علم کدنویسی ندارند می تواند به آسانی صورت بپذیرد و با یکسری کلیک می توانند یک وبسایت معمولی را تولید کنند.برای داشتن تجهیزات بیشتر نیاز می‌باشد که پاره ای در وب کاوش کنند تا پلاگین های متعدد وردپرس را پیدا کرده و در تارنما خویش نصب کنند.

وردپرس را میتوان شایسته ترین مورد برای اشخاصی دانست که تارنما بغرنج ای نمی خواهند.

 

جوملا :
شاید تا دهه پیش جوملا یکی‌از مطرح ترین رقبای وردپرس بود، البته جوملا در آغاز تحت عنوان یک سیستم مطلوب برای ساخت‌و‌ساز وب سایت های فروشگاهی بود البته بعداز مدتی با افزونه های فراوانی که برای آن ساخته شد ، می‌تواند برای تارنما های تبلیغاتی و سیستم های چت و پشتیبانی نیز بسیار مطلوب باشد.

راهنمای گزینش ابزارهای طراحی وب سایت
شاید از خویش پرسش بپرسید که بالاخره با کدام ابزار وب سایت خویش را پباده سازی کنم. در پاسخ این پرسش می قدرت اظهار‌کرد که:

در مجموع با ابزارهای با کدنویسی می اقتدار کلیه گونه های وبسایت ها را پباده سازی و توسعه و گسترش اعطا کرد، ولی ایرادات اکثری به عنوان مثال مخارج زیاد ، ضمانت امنیت تارنما و … به وجود میاید. در مقابل ابزارهای سوای کد نویسی این اشتباهات را حل نموده اند، البته بایستی دقت داشت که نمی قدرت تارنما هایی با اقتدار و بسط پذیری بسیار را با آن‌ها پباده سازی نمود ، پس هنگام ایجاد کرد و طراحی وب بایستی مفاد ذیل را در لحاظ داشته باشید.

وب سایت اینجانب چقدر قرار میباشد توسعه و گسترش پیدا نماید
شغل چقدر تخصصی میباشد
آیا دارایی برای داشتن مجموعه نرم افزار نویسی کافی میباشد؟
آیا پروژه با ابزارهای جانور به راحتی قابل پیاده سازی میباشد؟
منظره سال های آینده و ارتقا استعمال

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 291 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 15:43


محتوای قابل ایندکس
برای اینکه بتوانید در لیست موتورهای کاوش شغل بهتری داشته باشید، طراحی سایت بایستی محتوای نفیس خویش را به صورت فرمت متنی HTML که برای آحاد این م.ت.ر های جسنجو قابل شعور میباشد تهیه و تنظیم کنیم. علی رغم پیشرفت های جانور در تکنولوژی موتورهای کاوش، تصاویر، فولدر های مکان نما، کدهای جاوا اسکریپت و بقیه محتوای غیر متنی اکثر زمان ها بوسیله موتورهای کاوش گر نادیده گرفته میشوند و ارزشی برای خزندگان موتورهای کاوش ندارند.

سهل و آسان ترین نحوه برای اعتقادوباور از اینکه لغات و عباراتی که برای بازدید کنندگان خویش به اکران می‌گذارید به وسیله موتورهای جستجو گر خوانده می‌شوند این میباشد که آن‌ها‌را در فرمت متنی HTML قرار دهید. ولی برای اشخاصی که در ادامه فرمت عالی یا این که استایل اکران بصری میباشند، طریق های توسعه یافته تری نیز وجود داراست:

برای تصاویر خویش تگ Alt بسازید. در شرایطی‌که تصویری در محتوای خویش دارید، خوب میباشد تگ Alt را برای آن تخصیص دهید تا در موتورهای کاوش قابل مشاهده باشد. درین حالت تصویر شما با یک محتوای متنی توضیح داده می گردد و در حالتی‌که مخاطب در موتور کاوش پیرو این لغت ها کلیدی خاصص بگردد، مطلقاً محتوای شما‌را پیدا خواهد کرد.
از فولدر های نشانه گر به کار گیری نکنید
برای هر تصویر متن قابل شعور در تگ Alt بنویسید تا گوگل فهم و شعور بیشتری از عکس شما داشته باشد.
برای فولدر تصویر و یا این که کلیپ خویش نام با مسما گزینش کرده و با (under line) _ از هم جداگانه نمایید و به دنبال نشانی وب سایت خویش را وارد فرمایید مانند: ROI_www_ezweb_ir.jpg
مشاهده وب سایت به طوری که موتورهای کاوش آن را می‌بینند
با به کارگیری از ابزارهایی همانند Google's cache ، سئو-browser.com یا این که MozBar می‌توانید ملاحظه کنید که چه عناصری از محتوای شما در موتورهای کاوش قابل مشاهده و ایندکس گردیده‌است.

ساختار لینک و پیوند بیلدینگ قابل خزش
موتورهای کاوش برای قرار دادن صفحه های جان دار در نتیجه ها کاوش به محتوای شما نیاز دارا هستند و بایستی آن را ببینند. همینطور برای اینکه بتوانند محتوای شما‌را پیدا نمایند، در صدر به پیوند نیاز دارا هستند. وجود ساختار پیوند قابل خزش که به Crawler های موتورهای کاوش اذن میدهند در مسیر وب سایت برای یافتن کلیه صفحه های جنبش نمایند، امری به طور کاملً ضروری میباشد. هزاران هزار وبسایت در ایجاد کرد و سازماندهی ناوبری خویش در گیر خطا می گردند و همین دستور سبب ساز می گردد موتورهای کاوش نتوانند به آحاد محتوای آنها دسترسی داشته باشند. در صورت پایین می‌توانید روش بروز اینگونه مشکلی را ببینید:

 

در نمونه بالا، خزندگان گوگل به شیت A می رسند و در آن لینکی به صفحه ها B و E پیدا می نمایند. با این هم اکنون، اگرچه صفحه های C و D ممکن میباشد صفحه ها مهمی باشند، ولی خزندگان گوگل راهی برای دستیابی به آنها ندارند چون هیچ لینک و پیوند بدون واسطه و قابل خزشی به صفحه های C و D اشاره نمی نماید. در‌صورتی‌که خزندگان موتورهای کاوش نتوانند به صفحه های شما دسترسی داشته باشند؛ محتوای خوب، غرض قرار دادن کلمه ها کلیدی مطلوب و بازاریابی هوشمندانه نیز نمی تواند موءثر باشد به این دلیل که هیچ لینکی از تارنما شما به آن‌ها داده نشده و موتورهای کاوش حتی از وجود این صفحه های با خبر نیستند!

نظارت یک پیوند


تگ های پیوند می‌توانند دربردارنده تصویر، متن یا این که بقیه موادتشکیل دهنده باشند و حیطه قابل کلیکی را بر روی ورقه ساخت و ساز نمایند تا استفاده کننده بتواند از این حیطه برای دسترسی به بقیه صفحه ها جانور در وب سایت به کار گیری نماید. این پیوند ها عنصرها اساسی ناوبری در وب میباشند که با تیتر هایپر پیوند شناخته میشوند. در تصویر بالا، تگ "a>" علامت دهنده شروع لینک و پیوند میباشد. محل ارجاع پیوند به مرورگر (یا این که موتور کاوشگر) میگوید که لینک و پیوند به کجا یا این که چه سایتی اشاره داراست.

در نمونه بالا، نشانی  یک مرجع میباشد. بخش بعدی قابل مشاهده در لینک و پیوند برای بازدید کنندگان انکر تکست اسم دارااست. انکر تکست کاغذ ای را که لینک و پیوند به آن اشاره دارااست، تعریف می نماید. در نمونه بالا، انکر تکست مو جود سرویس ها دیجیتال مارکتینگ میباشد. براین اساس استفاده کننده با مشاهده انکر تکست متوجه می گردد که در شکل کلیک بر روی پیوند با چه محتوایی روبرو گردد. این بزرگترین ساختار یک پیوند میباشد که برای موتورهای کاوش قابل فهم و شعور میباشد.در انتها نیز، تگ "" قراردارد که آرم دهنده نقطه پايان پیوند میباشد. قرار دادن این تگ برای مستقل کردن پیوند از سایر المان های شیت ضروری میباشد.

ربات های خزنده به نیکی می‌دانند که می بایست این پیوند را به نمودار پیوند موتور کاوش اضافه نمایند، از آن برای به حساب آوردن متغیرهای جداگانه از کوئری به کار گیری کنند و آن را برای ایندکس محتوای ورقه مرجع، دنبال نمایند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 180 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 14:09